De ce externalizare?

Pentru ca in acest domeniu de foarte multe ori nu se justifica prezenta non-stop a unei persoane a carei sarcina este sa se asigure ca echipamentele functioneaza in parametri. Cu cat persoana delegata stie mai bine ce are de facut cu atat prezenta sa fizica in locatie devine mai optionala iar externalizarea reprezinta cea mai simpla si mai avantajoasa solutie pentru orice companie indiferent de marime sau de domeniul de activitate. Dar este foarte important ca cineva sa se ocupe de asta…

OK, dar de ce noi?

Avantajele externalizarii

Controlul costurilor

Externalizarea elimina costurile asociate unui angajat intern cum ar fi: salariu, training, taxe etc. si reduce considerabil munca departamentului contabil

Eliminarea riscurilor

Colaborarea cu mai multe companii ne ofera experienta necesara pentru a alege intotdeauna cele mai bune optiuni, eliminand riscul implementarii unor solutii gresite

Optimizarea timpului

Suntem experti in rezolvarea prompta a problemelor neprevazute si reducerea la minim a perioadei de nefunctionare a echipamentelor sau serviciilor

Reducerea stresului

Functionarea necorespunzatoare a echipamentelor sau atribuirea sarcinilor de reparare unui coleg nepregatit pot duce la stres suplimentar pentru toti angajatii

Cunostinte dedicate

Beneficiezi de acces la cunostintele unei echipe pasionate de tehnologie, care este tot timpul la curent cu ultimele aparitii in domeniu si gata sa te ajute

Reorientarea atentiei

Externalizarea iti va permite tie si echipei tale sa va concentrati pe activitatile proprii, fara a fi distrasi de problemele IT neprevazute ce pot aparea oricand

Realocarea capitalului

Costurile reduse ale externalizarii iti vor permite sa iti redirectionezi fondurile catre activitati proprii, intarirea relatiilor cu clientii sau recompensarea angajatilor

Solutii personalizate

Vom aplica de fiecare data solutiile cele mai bune si de durata ce nu vor necesita interventii ulterioare inutile, costisitoare si consumatoare de timp

Rezumat interventii anul 2024

Telefon – 45%

Timp raspuns: 0 minute

Teamviewer – 30%

Timp raspuns: 1 – 5 minute

Email – 10%

Timp raspuns: 5 – 10 minute

Deplasare – 15%

Timp raspuns: 30 minute – 2 ore

Numar mediu interventii

0/zi

Durata medie solutionare

0 minute

Uptime echipamente

0%

Esti gata pentru un upgrade?

Da-ne un semn si te contactam noi ca sa stabilim o intalnire…